onsdag den 31. oktober 2012

HAPPY HALLOWEEN.

Glædelig halloween alle sammen! Håber i har og har haft en skræmmende dag/aften med mange uforglemmelige minder, med familie, venner og tætte.



Det har jeg ihvertfald. Jeg har hygget med Sara Haubech, som jeg er stolt over at kalde min bedste veninde. Hun er seriøst bare dagen højdepunkt på dagen, og alle andre dage! Vi har slet ikke været ude og rasle som vi egentlig skulle, min vi fik nogen utrolige uforglemmelige minder! Jeg ved godt vi nok ikke lige er verdens mest skræmmende menesker på halloween dagen, men vi gik sku mere op i om det så god ud og ikke om det så skræmmende ud! Ved sku ikke engang hvad vi skulle være, vi lavede bare nogen ar af en art også ja. We look like dolls. Men dejlige dukker<3
Vi fik ikke samlet, penge eller slik ind men vi fik skrammet et par folk og grinet en del. Du virkelig værd at bruge sin halloween aften på! De minder vi har fra idag vil ligesom alle de andre minder blive i mit hjerte forevigt! Halloween er nu ikke mere den værste tradition, men den bedste fordi du gjorde alting fra skræmmende til sjov!<3 du varmer mit hjerte og jeg vil altid elske dig!
Havde i andre ellers en Skræmmende Halloween? Hvad var du klædt ud som? Let me know!.
Enjoy the night. Muwahahhahahha







Halloween 2012.

Xoxo. -Tania Jørgensen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar