tirsdag den 23. oktober 2012

You are you. Dont change.

Okay så det her spørgsmål på formspring fik mig virkelig til at tænke. "Woaw" på en eller anden mærkelig måde.

Spørgsmålet var : " Hvordan har i det med der er så meget pres på mænd og kvinder idag, med at man skal se godt ud for at komme nogen steder med sit liv osv. Skriv jeres ærlige mening! <3


Først og fremmest, sikke et latterligt spørgsmål! Man behøver ikke at "se godt ud" for at komme nogen steder i sit liv + hvad er det at se godt ud?
Min mening om at se godt ud er at alle ser godt ud, vi har alle sammen forskellige smage for tøj, hår og ja, være måden og personlighed, men inden i er vi alle sammen helt ens og har haft den samme følelse indeni. Jeg syntes slet ikke at folk burde presse folk, til at være på den måde de gerne vil have at en person skal være, hvis personen selv vælger det så det personens egen skyld. Men min mening om det her, er at man bare skal være sig selv, man skal ikke presses til at være hvem man gerne vil være, hvis du gerne vil ind i en gruppe og de ikke gider at tage dig ind i den, så skal du ikke være trist fordi de fortæller bare mere om dig at du er unik og ikke som de andre. Du speciel på din egen måde og det skal du blive ved med at være, fordi du kan være med til at inspirere folk til bare at være sig selv, og at det ikke kraver en "gruppe" for at kunne være "sej."Du kan komme mange steder i livet, også selvom man ikke går op i sig selv, stil, personlighed, form osv har intet med at du ikke kan nå langt i livet, du lever efter dine egne regler og du gør livet til det du gerne vil have det, folk skal ikke komme og fortælle dig at du skal gøre dit og dat, for at kunne komme langt i livet.

Et lille råd, fra min side.
Live life while you can, dont worry about the world.
Take a chance or two, make it count everyday.
Be you and only you, it doesn't hurt to be true.

You dont need to be perfect, to be worth it.
Your life is what you make it to, dont let people ruin it for you.


Xoxo -Tania Jørgensen. 
P.s
Den her går ud til tre meget betydningsfulde personer i mit liv som har lært mig, at leve livet på en bedre måde, altid at have smilet oppe selvom regnen falder, og at altid at være der selvom jeg havde dummet mig. Den går ud til de tre piger fordi, de har lært mig så meget på kort til og fordi uden dem havde jeg nok ikke fundet migselv idag.
Tak til Yasmin Ali, Cecilie Sj. Pedersen, og min bedste veninde  Sara Haubech! I fantasiske pige og i har en meget stor plads i mit hjerte, og det håber jeg i ved fordi jeg mener det virkelig!<3

Min formspring står altid åben for sprøgsmål eller andet, anonymt eller ej, doesnt really matter!(:
http://www.formspring.me/Rainbooweater

Ingen kommentarer:

Send en kommentar