tirsdag den 16. oktober 2012

Cecilie&Tania dag.

Så er man kommet hjem fra en photoshoot med Cecilie. Det var pisse koldt udenfor.
Vi var nede ved stranden tæt ved Helgoland ved base 1, men vi fik alligevel taget et par billeder.
                                        Her er to billeder fra idag:

Her er lige mit outfit.
Min bedstevenindes skjorte fra H&M, ternede shorts med seler fra Filippinerne og en hjemme lavet butterfly.



Nu hygger mig og Cecilie os, hjemme hos mig inde i varmen, under dynen og puderne.
Og Skyper min bedsteveninde Sara Haubech, Som er lidt trist men det må hun ikke være fordi imorgen har hun fødselsdag, så tillykke til hende. WoopWoop.
Men nu tror jeg, at jeg vil hygge mig Cecilie før hun nu en dag tager hjem.



"Hej" Fra den skønne Cecilie.
Smil mens dagen er young.
-Tania Jørgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar