lørdag den 20. oktober 2012

Kærlighed.

Awhh, der er så mange skønne kæreste par lige for tiden, og på en måde knuser det mit hjerte.
Jeg er selvfølgelig glad for hver og et par, men det gør ondt at sidde ved siden alene, og give lidt op fordi man måske ikke finder nogen. Jeg føler mig rigtig alene for tiden, meget alene. Og det dræber mig indeni at se på de mega søde kærestepar stå og kysse, også når jeg så kommer hjem har jeg bare en ynkelig pude, et spejl og mine drømme. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, jeg ved bare jeg er meget trist og kan slet ikke få mig selv til at smile. Det ender snart med at jeg begynder at græde, men det tør jeg ikke da min søster er lige ved siden af mig, og selvfølgelig sidder hun og snakker med sin kæreste.. Ahhhh. Altså jeg ved det bedst at vente på den rette end at være sammen med to forkerte. Fordi det har Yasmin lige sagt, og det også rigtigt. Men jeg vil bare så gerne have en at holde om, have det sjovt med,  tage skøre billeder med og i det hele taget ligesom bedstevenner der falder for hinanden.

Se de her to fantastiske menesker, er helt forelskede i hinanden og det kan man bare se på billedet. Det her billede fik mig til at græde en hel del, fordi mange folk søger efter noget som de her to mennesker har, de har noget unikt noget alle vil have. Men desvære ikke alle kan få, ikke at de andre ikke finder kærlighed, men bare det at de måske ikke finde der som de her to fantastiske menesker har. Som sagt helt unikt!
I virkelig dejlige begge to, og i som skabt for hinanden. Du må begge love mig at i aldrig giver slip på hinanden, og hvis de dårlige tider kommer så husk "I som en stjerner, i kan måske ikke altid være sammen, men i vil altid være der." Og det jeg elsker ved jer to er at i leve efter den linje. I to vildt dejlige personer, elsker jer begge to, i fantastiske. Håber i vare forevigt!

Ser du Kærlighed er ikke bare noget man lige finder, det ikke noget der bare lige er rundt om hjørnet. Det tager sin tid at finde den rette, den du vil dele resten af dit liv med. Men hvornår ved men at det er den rette. Well, det forskelligt, men de typiske tegn er når du virkelig er forelsker og ikke kan give slip, en du kan blive dybere forelsket i mere end du allerede er når du kigger personen i øjne, en du ikke kan få ud af tankerne selv i dårlige tider. Du ved det er den rette, når du selv syntes det.
Og her sidder jeg så, og skriver mine tanker ned om kærlighed, men har jeg selv noget kærlighed i tankerne. Ja, om jeg har jeg går og tænker på det hvert minut. Men for hverdag der går mister jeg meget af mit håb, på at der en dag kommer en. Jeg ved der kommer en og at det bare tager tid, men selvom jeg selv siger/skriver det nu til migselv og så mange andre. Er det stadig ubeskriveligt svært at tro på. Der var en der spurgte om jeg havde en i tankerne og nej desvære ikke de alle sammen bare som brødre og bedstevenner for mig. Jeg vil bare gerne have en bedsteven som jeg kan forelske mig i, men ikke nogen af de bedstevenner jeg har nu. Det skal være den rette. Yasmin sagde til mig "Det din blog, dine følser og din mening" og i det her tilfælde er det jo min mening om kærlighed.
Ahh oh, jeg begynder at græde nu. Det jo ikke rart. Lige nu sidder jeg i min stue og høre bandet
He is we's sange og de handler alle om kærlighed og at man bare skal vente, og ja det var sådan cirka derfor jeg fik lidt lyst til endelig at udtrykke mine følser. Kærlighed er noget der skal være specielt, og ikke bare noget du bare har for hyggens skyld. Det skal være ægte kærlighed mellem begge partner, den følelse at du aldrig vil give slip på personen. Kærlighed er ikke altid perfekt, eller ja, kærlighed er aldrig perfekt men bare det at folk kan være glade sammen, og havde den følelse at de vil dele deres liv med hinanden resten af deres liv, gør det perfekt. Hvis du sidder og læser det her og du har en vidunderlig kæreste men tingene går ikke så godt eller så går tingene rigtig godt, men ihvertfald så hold fast på personen, du vil helst ikke miste dem, du betyder lige så meget for personen som de gør for dig og mere til. Hold fast fordi måske finder du ikke en som ham/hende. Vær ærlige, så du kan undgå det der ellers kunne gå galt, og hvis du så har gjort noget galt så fortæl det til vedkommet, så de ikke selv skal finde ud af det. Hold fast fordi det måske det mest værdifulde du nogensinde har haft. Elsk hinanden og  del jeres minder og oplevelser sammen.
Og hvis du ligesom mig, som er trist og ked fordi de føles som om at man aldrig finder en, så igen hold fast fordi om du så har ventet hele dit liv eller bare nogen måneder eller dage så husk dig selv på at der er flere milliarder af mennesker på denne her jord og en af dem leder efter en præsis som dig. Det handler bare om det rigtige tidspunkt og rigtige steder, tag chancer og lev livet mens du stadig har dig selv, så før du ved af det vil du møde den rette.
Nå ja, der ser man bare at skrive sine følelser ned for virkelig en i godt humør igen på en måde, bare det at jeg kunne skrive alt der her ned om kærlighed og min mening letter mit hjerte. Fordi det siger mig at jeg også bare skal lytte til mig selv lidt mere.
Men før jeg slutter af vil jeg gerne slutte af med nogen hilsner.
Tak til Yasmin Ali for at fortælle mig at alting nok skal finde sin vej, og for at have inspireret mig til bare at sige min mening. Tak til Cecilie Sj. Pedersen for at være en super dejlig person og for at have lovet mig at hun aldrig ville give slip på Theis (hendes kæreste). Tak til Sara Haubech min bedste veninde for altid at være der og aldrig skuffe mig Til Isabella Flood for stadig at være der, selv efter så langtid, Everything is gonna be alrigt and you know all always be here! Og ikke mindst Ghazia Iqbal for at være den første til at så mig i godt humør igen, Du dejlig! I alle sammen elsket.
Aloha, Tania Jørgensen
P.S Husk selvom tingene ikke er som det skal være vil alting ordne sig igen, og den rette skal nok komme det tager tid at finde den rigtige vej.<3 Kærlighed er overalt det bare ikke altid vi når at gribe den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar