tirsdag den 30. oktober 2012

He stole my heart.

For det første UNDSKYLD, undskyld for ikke at have gået så meget op i det her med bloggen, men der har bare været en masse oppe i mit hoved som jeg bare skulle have svar på først før jeg gik videre til det næste


Okay, nu er der mange der har spurgt mig om hvem er ham der Peter Drew Andersen.Jamen, ser du han er en faker og normalt ville jeg blive sur på personen for at have løget for mig, men der er bare et eller andet ved den her dreng for får mig til at smile. Jeg ved godt det måske lyder lidt underligt, men han er bare så skide dejlig. I alt den tid hvor han har skrevet med mig fra hans faker profil, har han bare fundet smilet frem i mig. 
Efter at have skrevet med ham i lang tid, begyndte vi at skype og da han begyndte at tale havde han bare den her dejlige stemme men stemmen passede ikke til det billederne (Faker profil) Og jeg havde tidligere hørt ham snakke om ham her Martin Frank, som var filippiner hvilket var helt fantastisk. Så idag tidligere kunne jeg ikke holde det ud mere. Så jeg sagde til ham "Peter(Det var da han ikke vidste at jeg godt vidste hvem han var) Du ville aldrig lyver over får mig vel?" Han sagde hurtigt nej oså prøvede jeg at komme til sagen, men et var lidt svært. Så da jeg endelig fik sagt det sagde han det ikke var ham, også sagde jeg at det var okay at han havde faket, jeg ville bare ikke have at han skulle lyve. Så fortalte han mig sandheden og et KÆMPE stort smil kom frem på mine læber. Han har måske løjet om sig selv i starten, men seriøst fuck that shit. Hans personlighed er hvad der virkelig tæller her! Han er virkelig bare den sødeste, dejligste dreng i hele verden. And the best part is, that even tho he haven't met me or seen me before in real life, but he still loves me for who i am. And thats what makes him perfect.<3

Jeg vil ikke sige jeg er forelsket, men har har ihvertfald stjålet mit hjerte!<3

Xoxo. -Tania Jørgensen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar