torsdag den 18. oktober 2012

Slender man. puha.

 Slender man, kender ham sikkert fra spillet eller fra han Dokumentar  fra  de Amerikanske tv news eller shows. Han er en, ja hvad er han? han er et menneskeligt, lang ærmet træ, no face no hair. Bare en mand med jakke sæt på, men jeg ved ikke helt om man kan kalde den en mand. Men ihvertfald hvis du tør, så gå ind på youtube og søg, Slender man også ja se den der sådan vare 10min eller noget. Siden jeg har set to-tre video'er med Slender man, har jeg ikke kunne kigge ud af vinduet, kigge på et træ eller gå alene ind i et rum. Tror seriøst at jeg kommer til at dø snart. Fordi "de" siger at når man først ser ham så hjemsøger han dig indtil du dør. Og selvfølgelig tør jeg ikke kigge på et træ eller en mand med jakke sæt. Omg jeg er virkelig bange for at sove nu.

Min dag starter med at jeg fra morgen stunden  af skulle jeg hjem til min bedste veninde også skulle jeg, hendes mor Tania, og min bedstevenindes lillesøster, ja vi skulle ud på fisketorvet. vi skulle lige ud og bytte min bedstevenindes jump suit og hendes lille søsters tøj. Så ja, så på vejen hjem så vi en lego mand, så tog vi et billede.





Men ja ihvertfald jeg fik det så vildt dårligt, men jeg var sammen med pigerne, Tut barndoms veninde, Sara min bedste veninde, Derya, og Paki. 
Vi havde det vildt sjovt og ja vi hyggede rigtigt, med slik og film og hvad vi nu ellers kunne finde på at lave! vi købte omkring 600g slik også en mega stor chips pose som Sara godt ville holde i sine bukser!
Vi åd det hele på mindre en 2 timer total fede.




Jeg har måske ikke lige skrevet så meget idag men jeg har haft så travlt og jeg har været vildt træt. Men ja jeg skal nok sørge for at der kommer noget mere imorgen!Fordi der skal jeg ud med min bedste veninde<3 yee
Alohaa<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar