onsdag den 24. oktober 2012

Up, up, up and away.

Så igen en helt fantastisk dag med den bedste, Sara Haubech som du måske godt husker som min bedste veninde. Hvad har jeg lavet idag? Hmm, nå jeg først i skole som altid og kede mig ihjel,vores første time var Idræt og jeg var bare så pisse træt. Jeg havde ikke sovet hele natten og kom først i seng klokken 3-4 eller noget, så selvfølgelig så heldig som jeg nu er, fik vi vikar og en af de bedste vikar nogensinde. Lean, en meget kreativ mand, som virkelig har hjulpet mig igen igen med at male og tegne også. Men ihvertfald man skulle være vores Idræts lære og han var helt ligeglad med hvad vi lavede, så jeg fik lige indhentet min søvn de det to idræts timer. Dejligt.

Så senere på dagen skulle vi have Fysik&Kemi og, ja vi havde lige aflever vores Fysik rapport også skulle vi spile Nordisk Fysik bango med de der grundstoffer, og det var bare vildt forvirrende men til sidst kunne man godt forstå det. Vi spille med 1 række- 1 cookie, 2 rækker-2 cookies, også 3 rækker- 3 cookies. Også spillede vi engang til  om to rækker 5 cookies, og jeg var så meget oppe at køre ind i mellem af det hele også råber jeg bare "BANGOOO" men det viser sig så at jeg har en forkert.. Det var lidt nederen. Så lidt igen så er der 4 der har bango også skal der trækkes lod om hvem der skulle have premien, det ender så med at de Yasmin vinder også, var timer ligesom slut. Da jeg skulle til at gå kommer yasmin hen til mig og spørg om jeg vil have en cookie, o jeg råbte bare "JEG FIK EN COOKIE, JEG FIK EN COOKIE" Det gjorde bare min dag meget bedre. Tak Yasmin!<3
Så var det frikvater også spillede jeg Gangnamstyle og jeg slog min record som var på 3000 et eller andet.(Jeg er virkelig verdens dårligste spiller) Og jeg følte bare dagen blev bedre og bedre.
Så havde vi dansk, med de vikarer vi skal have på besøg som lære i 5 uger, de var ret søde.
Og jeg lærte en masse om Berettende, som kan være en genre til dagbøger, blogger osv. Meget fedt.



Så smuttede mig og Sara med vores cykler til Amagerbro st. og tog 350S tilet eller andet random sted tæt på det rundetårn. Så tog vi mine fribilleter fra Kulturnat og en tur ind på det rundetårn det var 

hyggeligt og i fik grinet og smilet og havde en super dejlig dag. Vi fik også taget lidt billeder!<3

Og som du ved elsker jeg dig af hele mit hjerte, du mit blod. Du mit et og alt min engel<3 I love Youu<3










  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar