fredag den 19. oktober 2012

Tivoli.

Hej, alle dejlige mennesker, hvordan har din dag været?
Jeg har haft en vidunderlig dag med den bedste! Min dag startede med at jeg stod op ved en 10 tiden tror jeg, også gjorde min mor sig klar fordi hun skulle ud med sin bedste veninde Marissa. Så ringede jeg til min bedste veninde Sara og spurgte om hun havde tid og måske ville i tivoli, men hun havde dsv. travlt så jeg tænkte bare at jeg kunne sidde hjemme og chille. Så smuttede jeg ned i Aldi og købt mælk sukker og lasagne, så jeg ikke skulle side der hjemme alene og sulte. Min Store søster var åp arbejde så jeg havde hele lejligheden for mig selv da min mor gik. Jeg satte Magic Mike over og lavede noget
Cappuccino og læggede mig under min dyne. 


  
Så ringede min bedsteveninde til mig og spurgte om jeg havde tid til at tage ud, fordi hun havde lige droppet et eller andet hun skulle for at være sammen med med mig så det var fedt, Så 15.30 mødte vi ved amagerbro st. også tog vi 350S fordi jeg troede at den kørte til hovedbanegården men altså den kørte en helt anden vej end vi eller jeg troede,så vi endte med at stoppe ved det rundetårn også gå igennem strøget mellem en hel masse menesker også hen til tivoli, vi endte med at nå der ind til tiden klokken 16 som vi havde regnet med. Awesome, da vi kom der ind skulle vi stå i kø til turpas, der var mega mange folk derinde. Så smutte hen til snurretoppen hvor der var en virkelig lang kø, men vi havde intet valg for hvor end vi gik var der er lang kø. Da vi stod i køen var der en gruppe drenge der bare gloede på mig og Sara. lidt længere inde i køen begyndte de at prikke til mig. Det var vildt akavet fordi jeg vendte mig ikke om for at sige noget jeg stod bare der og var ved at dø a grin fordi en af drengene ligne Bøsse Patrick fra Paradise. også lige pludselig begynder de at sige hej og man tænker bare gå din vej. Men det var lidt synd fordi en af drengene var vildt cute men han var den eneste der ikke sagde noget til os. Så da turen var slut gik eller rettere flygtede vi fra dem også gik vi en hel omvej for ikke at møde dem igen. And guess what selvom vi gik en hel omvej stødte vi stadig på den igen total akavet. Men vi gik bare videre. Der var en masse lækre drenge inde i tivoli og jeg var vildt sur på mig selv at jeg ikke gik hen og spurgte en af dem om deres nummer.
Ohh og btw ikke fordi det er vigtigt da vi stod i køen til Dragen så i Benjamin Lasnier, ham der Bider fanen. Ret sejt, havde hele tiden øjenkontakt med ham, og hvergang jeg kiggede den anden vej også tilbage på ham igen så stirrede han allerede. Følte mig lidt speciel, men ville ikke have noget billede med ham fordi jeg er ikke en "fan" det kan godt være han er kendt og sådan men så ville jeg hellere være hans ven end at stå det og stirre på ham så jeg kunne få et billede, men ja han er ret sej men lavere end jeg troede. Woopwoop, Så senere igen så vi ham også igen stirrede han. Nå og men det var så min meget gode dag med den bedste. Vi skal i tivoli igen på onsdag også måske fredag igen, nogen der kommer derind?

Aloha her fra. Tania jørgensen<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar