søndag den 28. oktober 2012

It seems so easy.

Nu er weekenden snart slut og en masse er sket bare idag.
Det her indlæg går ud til min Tidligere bedste veninde, Isabella Flood som jeg mistede kontakten til og igen er begyndt at snakke sammen igen. Hende og hendes kæreste eller tidligere kæreste Kevin er nu slået op. Det bliver ikke et langt indlæg, da der ikke er meget at forklare fordi det hele giver sig selv.
Og det første jeg gjorde var nu at skriv om hun var okay og ringe til hende, jeg tog så derefter opkaldet hen til hende og da hun kom ud af døren, kunne jeg mærke hun græd ned af skulderen på mig. Hun var virkelig trist og efter sådan en dag hun har haft kunne jeg se vi skulle gå en tur.

Vi gik en tur og hvert et ord hun sagde gik lige ind i hjertet på mig, men en speciel sætning slog mig lige i hjertet
"Its so hard to fall in love, but what people forget when they fall in love, is how hard it is to fall out of it again."
Og det slog mig virkelig og fik mig til at tænke en del.
Når man tænker over det er det let at blive forelsket, men når du først er forelsket kan det blive ekstrem svært "to fall out of it" igen.
Men ja, som sagt hellere tag på bjerget og tænke på gud end i kirken og tænke på bjerget.
Mening, at det er bedre at tage et sted hen du godt vil være og tænke på en person(fx. gud,familie osv.) end at tage et sted hen du ikke vil være, og tænke på det sted du kunne ha været og haft det bedre.
Nu vil jeg lave mine lektier.

Xoxo. -Tania Jørgenen
Live on whats going to happen, not what happened in the book.<3
Til Isabella Flood "Andy Grammer- Keep your head up" <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar