tirsdag den 16. oktober 2012

Godmorgen.

God dag, har din morgen været god?


Det var min ihvertfald, indtil klokken 9.47 hvor Cecilie Vækkede mig.
Hun sagde at hun var på ve til IKEA, men ved ikke hvorfor det var så vigtigt. Så skulle hun lige minde mig om at jeg skulle være samme senere på dag, hvor vi tager ud og tager nogen billeder som vi altid plejer 2-3 gange om måneden. Efter jeg havde snakket Med Cecilie blev klokken 10, også skulle jeg lige ringe til Yasmin og vække hende, Så besluttede hun sig for at eg skule spise morgen mad hos hende. Så jeg skyndte mig i bad, tog tøj på og fløj ud af døren klokken 10.35.
Da jeg så kom hjem til Yasmin fik vi lige ristet noget brød og lavet lidt Chai latte, Yummyyy
 Her er vores meget flotte Chai latte, som så er i en Chocolate-cup.
Da vi så havde Spist vores morgen mad og drukket vores Chai Latte, Besluttede vi os for at Spille Panfu.
Hvis du ikke ved hvad der er så er det er Børnespil om panda, nærmest lige som Habbo. Og her er linket hvis du også lige skulle være interesseret i at spille det. http://www.panfu.dk/
Vi hyggede og rigtigt med det lille børnespil. Derefter begyndte vi at synge lidt Karaoke Online på http://www.karaokeparty.com/ Hvor du så skal lave en bruger også kan du selv øve dig i at synge eller du kan Battle mod andre i nogen forskellige sange, Jamen det var jo meget sjovt. Vi kom på en del tredje pladser med vi vandt i Justin Bieber - Baby, hvilket var fedt nok.
Så tog vi en smut på Formspring hvor vi så bare kedede os ihjel. Hvis du lige skulle være interesseret i at stille nogen spørgsmål eller noget, er du meget velkommen til at Følge mig på formspring http://www.formspring.me/Rainbooweater
Når men nu vil jeg gøre mig klar fordi om lidt ringer Cecilie til mig og siger at vi skal afsted.

Aloha her fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar