søndag den 4. november 2012

Happier then ever before.

Jeg er faktisk i så godt humør at ingenting kunne få mig til at græde med mindre det er glædes tårer, ellers intet! Mit liv er virkelig bare en drøm på røde roser, en verden kun med glade menesker! Ej altså jeg er bare så satans lykkelig. Ja, okay måske er jeg altid glad og smiler, men omgomgomgomgomg, JEG ELSKER MIT LIV! Ikke kun fordi Martin er kommet ind i mit liv (Min lover) men også fordi at jeg bare kan sidde og kigge på gamle billeder, tegninger af folk også stadig få et "Jeg elsker også dig" tilbage, med endnu mere betydning end før i tiden! Det simpelthen så dejligt, Hele den her uge har måske ikke lige været min bedste, men de bedtyder ikke at det var den værste! Det var nu endnu en uge med dejlige, smile, folk og vejr. Det gør det hele meget bedre.

Nu er det sådan at jeg ikke har været inde på min blog i fire dage, og det undskylder jeg dybt mine faste læsere for. Jeg har nemlig haft rigtig travlt med, kærlighed, skolen også lige familien og vennerne.



Først og fremmest i torsdags, da hva fuck lavede jeg der? Dont remember, så fredag til lørdag sov jeg sammen med min squirrel (Isabella Koch) for at genskabe nogen dejlige minde fra sidste år. Vi hyggede rigtigt, med ja alt muligt og vi fik lige lavet nogen få videoer, til vores "So randome part 2" Så det bliver meget fedt, vi fik spist en "HEL" masse slik og jeg fik vildt ondt i maven at jeg blev ved med at sige "Jeg har det som om jeg skal føde... OMG BELLA JEG SKAL FØDE" soo yeahh. Awesomeee. Og btw jeg snakkede i tlf. med Min lover (Martin) og ja jeg blev ved med at sige jeg skulle føde så han blev irriteret og lagde på:o Upsyyy<3

Lørdag efter middag da jeg kom hjem fra Isabella, tog jeg mig en slapper og skrev med Martin hele dagen<3 Han er virkelig bare en fantastisk dreng og selvom jeg ikke har mødt ham endnu.. Så Holder jeg af ham  og elsker ham mega meget!!<3 Men jeg har måtte sige nej til ham 3 gange da han spurgte om vi skulle komme sammen. Fordi jeg gerne først vil møde ham.. Grr hvorfor skal han også lige gå på efterskole I Sønderjylland.. That sucks. Og btw han lavede der her vildt søde billede til mig hvor der står "I love you tania" og det bare jeg gik tårer i øjne af det! omg elsker ham!


Også er der jo idag, Ja jeg har siddet hjemme i min seng set 3 film Modig, Klokkeblomt(den nye om hendes søster tingting) og The Watch. Ja, det var nu nogen meget gode film. Også har jeg faktisk lige været ude og spise med min far, på en restaurant jeg aldrig skal spise på igen, Den hed vivah eller noget lige ude foran McDonald. Puha noget mad, for the første tog det over en halv time før maden kom, man skulle selv tage drikke vare sådan nogen 0,5DL Flasker fra sådan et køleskabs ting, og da made så kom lignede det ikke hakket oksekød, men Oksens lort istedet. Så fik vi ris til, og jeg mener jeg havde hørt om hvis og gul ris, men aldrig Orange, rød, gul og hvis blandet sammen? Dafuq tænkte jeg bare også. Også bestilte vi hvidløgs brød ved siden af, vi fik 2 giga normus brød og det var ikke noget hvidløg i dem? Enten er de fuldkommen dumme ellers har de bare ikke mere hvidløg. Virkelig dårlig restaurant.

I guess thats all for today har ikke så meget mere at fortælle, men jeg tror jeg vil sætte mig til at tegne min Mand Martin.<3<3<3

Xoxo.-Tania Jørgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar