mandag den 15. oktober 2012

Aloha, people.

Hello, alle dejlige menesker der har sat sig til at læse mit første indlæg.

For at være helt ærlig er jeg ret nervøs, da det ligesom er mit første indlæg på min første blog.
Nå, men mit navn er Tania Jørgensen, jeg er 14 år gammel og går på SundbyØsterskole
Jeg har en halv søster, men hun er bare som en søster for mig da jeg har levet med hende i 14 år snart og jeg er skillessimsebarn, let sagt mine forældre er skilt. 2010-2011 var to virkelige hårde år for mig, da jeg skulle gå igennem alt det der med min mor og far, men i sidste ende løste alt jo sig og jeg bor nu 2 uger hos hver. Mens mine forældre tit var oppe og skændes, brugte jeg jo meget af min tid på at græde og jeg havde ikke lyst til at gå i skole og jeg ville bare væk, men hvad lavede jeg så i den tid hvor jeg ikke lavede noget. Ser du jeg begyndte jeg udtrykke mine følelse ved at være kreativ, ved at tegne og male, og ja kunst er en stor del af mit liv nu.



Jeg er meget mærkelig eller anderledes på mange måde, men det er alle jo så det gør jo vel ikke så meget.I løbet af sidste år 2011 gik jeg igennem en masse drama, jeg var utilfreds med hvem jeg var og jeg ville bare væk fra alt. Jeg havde ikke så mange, nærmest kun migselv. I løbet af det halve år op til sommerferien 2011 var jeg meget alene og jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, hen a sommeren gik det lidt bedre, men så i september måned gik alt galt igen og det var nok de 2 mest dramatiske måneder jeg nogensinde har haft, jeg var blevet deprimeret og trist at jeg bare måtte væk, jeg blev kaldt luder, so og meget andet, og brugte derfor meget af min tid på at blive hjemme og pjække fra skole fordi jeg ikke følte mig sikker i skolen. Jeg vil ikke sige at jeg er blevet mobbet, men jeg er blevet hakket ned på af andre. Men ihvertfald det var et meget dramatisk år, men også et år hvor jeg lærte at blive stærkere.
Men nu idag er jeg faktisk ret glad og selvom det er svært at se tilbage på hvad jeg gjorde dengang og hvordan jeg var, er det meget at lære af det. Man lære meget af sine fejl, og det har jeg i den grad gjort!Mit liv idag er nu meget mere værd at leve for, og jeg giver aldrig op og har altid håbet oppe. Jeg har nu mange meget betydningsfulde personer i mit liv så som Cecilie Sj Pedersen,Catrine P Cruz, Isabella Flood og selvfølgelig min aller bedste veninde, one and only Sara haubech som jeg elsker af hele mit hjerte. Der er selvfølgelig også mange andre, men ser du de her piger har været meget med til at ændre en stor del af mig godt og dårligt. "Jeg kan kun takke dem for det, for de har hjulpet mig med at blive den person jeg er idag og det betyder meget for mig at de stadig idag er ved min side!(:"


Jeg har haft anden slags blog som Tumblr:  http://sexabusingunicorn.tumblr.com/ http://magical-fear.tumblr.com/  Hvis du nu skulle være interesseret i at se dem, det er nu mere en billed blog der viser hvad jeg kan lide og ja.
Jeg regner med at bruge den er blog så tit jeg kan.
Den kommer til at handle om som så mange andre teenage-bloggere.


Hvad der sker i mit liv, New in, outfiit of the day og så meget andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar