tirsdag den 23. oktober 2012

Minder bringes frem.

I dag har jeg ikke lavet så meget, bare været i skole også været ude med Amanda Andresen. Vi lavede egentlig ikke nogen specielt, vi var bare sammen fordi, vi ikke havde set hinanden siden sommer ferien og sådan. Først tog vi ud ved Amagerfælled  også ud på sådan en meget dejlig og fredelig bro af en art og ja så snakkede vi bare om de ting der, så var sket og ja. Så tog vi i fields for at så varmen også fik vi lige købt en Cheese burger fra Burger King og lidt slik fra Søsterne Grene. Vi fik grinet, snakket og indhentet vores minder fra førstedag ovs, det var dejligt at se hende igen.
Hvis du skulle være interesseret i at følge lære/læse lidt om hende så tjek hendes blog :
http://amanda2andresen.blogspot.dk/ Hun er en meget skøn og fantastisk pige som jeg er glad for at jeg har mødt, love you Amanda!<3
Da jeg så fik min store bagdel hjem fra en lang cykel tur, satte jeg noget varm vand over og lavede Cappuccino, også direkte ind under dynen og så varmen. Men mens jeg så sad under dynen kiggede jeg lige min taske igennem og der fandt jeg så min Praktikplads seddel-thing, også kiggede jeg den igennem, men intet af det siger mig at det "skal" jeg være, altså det så svært.

Har du fundet ud af hvad du vil i fremtiden, hvilken praktikplads du vil have og hvad du vil med dit liv, så skriv endelig eller hvis du bare har et spørgsmål om kærlighed,mobning osv så spørg endelig jeg er meget villig til at svare. Anonymt eller ikke det gør ikke spor så længe du skriver "SexDrugsAndUnicorns....." I starten så jeg ved det er til bloggen.

 Jeg vil så svare på spørgsmålet, begrunde mit svar godt og grundigt og ligge de ind på min blog, og dit svar vil blive svaret på inden for 2 timers tid, med mindre jeg er i skole eller sover, men jeg skal nok svare så hurtigt som muligt.
Skriv til min Formspring eller min Facebook
Facebook: https://www.facebook.com/tania.privt
Formspring: http://www.formspring.me/Rainbooweater
Alle relevante spørgsmål, bliver svaret!
Mysmys&Kyskys til alle.
Xoxo -Tania Jørgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar