fredag den 23. november 2012

110, ferie....

Aloha folkens.
Har du det godt? Ja, det håber jeg da, og gid jeg så også havde det godt.
Nu da det er min blog kan jeg vil godt udtrykke mig mere nøjagtigt. Menstruation. Puha, hvor jeg dog hader at være en kvinde engang i mellem, også sidder man og tænker "det bare menstruation, det går væk om et par dage" Ja, men så er der lige det smerte du får med i pakken og det ekstra meget blød løbende ud af din tissekone. Jeg var nød til at gå tidligere fra skolen, fordi jeg ikke kunne holde smerterne ud længere, også kommer jeg hjem og er bare ved at kaste op. Grrr, jeg kunne brokke mig over det så meget, men ja jeg har meget andet at tænke på.

Men nu det ikke kun menstruation, jeg vil snakke om. Ser i Sinde jeg lavede bloggen har jeg haft et mål, og mit mål var at hvis jeg ikke kom på at 1000 visninger inden den 1. December ville jeg lukke bloggen ned, men som et chok for mig mangler jeg kun 110 visninger mere! Gud, det går alligevel hurtigt! jeg håber virkelig jeg når mit mål! det ville betyder så meget for mig!

Så er det jo også lige den her ferie jeg skal på, gud hvor jeg dog glæder mig. 2 uger og 4 dage! Den 12.12.12 klokken 12 sidder jeg i flyet på vej ned til varmen i Filippinerne! Gud, hvor bliver det dejligt, jeg har ikke været nede i Filippinerne i snart, 3 år i think. Hvorfor så langt tid? Ja, fordi min mor er Filippiner og da min mor og far blev skilt den 12-11-10 (Hehe, sjov dato) Valgte min mor ikke at rejse så meget og da hun så har den Filippinske side af familien, så kom jeg ikke så meget ud at rejse mere, ihvertfald ikke ned til Filippinerne. Så da min far blev gift her i marts  måned da in far blev gift med en Filippiner igen, også fik jeg så muligheden for at komme til filippinerne igen, end kun at tage til Italien, Spanien, Frankrig osv. Men ja så her den 12.Dec. smutter jeg lige en tur ned til Filippiner i den måneds tid, så jeg er væk fra den 12.12.12 - 04.01.13.


Well, så jeg er vidst glad og sur på samme tid. Ohh well, thats life! Jeg håber jeg når mit mål, så del, del og fortæl jeres mening. Jeg er altid åben for spørgsmål og kommentar.

Xoxo.- Tania Jørgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar