onsdag den 14. november 2012

This is what i live for.

Okay så mange gang er jeg blevet spurgt om, hvordan jeg laver min billeder og hvor jeg får ideer fra.
Ser du hele mit liv har musikken været en meget stor del af mig, men jeg udtrykkede ikke migselv ud for musikken med gennem tekster. Og derefter da jeg blev 10 år blev Tumblr en stor del af mit liv. Det er også en slags blog også ikke, det en blog med billeder, en blog hvor jeg selv vælger billederne som jeg kan lide, og sådan blev mit liv og andre Tumblr blogger's liv meget lettere at forstå gennem billeder. Jeg har brugt Tumblr i 4 år snart her til december måned, og det har ændret sig en del, men jeg holder mig stadig til de gammel dags billeder, som på en måde kan beskrive den følelse jeg har og hvordan mit liv er hvis man kan sige det på den måde.
Det er sådan lidt derfor jeg er begyndt at skrive over mine billeder og ligge en lang eller kort og meget forstående billedtekst ind på billedet. Jeg elsker gammeldags billeder også igen på den nye måde. Det her et noget få billeder af noget gammeldags på den nye måde og det er sådan noget jeg godt kan lide.














Jeg ejer ikke billederne!
Men det er sådan noget jeg kan lide, gammeldags på den nye måde.
Og her er så nogen små eksempler på på mine billeder og ja hvordan jeg ligesom redigere mine billeder og sådan.





















Ja, det er så nogen af mine billeder,og en gif.
Ser du jeg jeg går fra "hardcore" til "Unicorn" hvis      man kan kalde det, det. Men det jo også afhængig af hvilket humør jeg er i. Jeg er jo den der vildt galde pige nu, end jeg måske var før hvor jeg bare sagde
"Fxck the world"  osv. Men på samme tid kan jeg jo ikke skrive, i dont give a fxck på et billede hvor jeg smiler, så teksten skal jo også hænge sammen med billedet. Og ja. det var nok det jeg har ikke så meget andet at sige om billederne.

Min tumblr blog er: http://sexabusingunicorn.tumblr.com/
Hvis du skulle være interesseret i at se min blog og ja eller kommer der et indlæg imorgen om hvad der sådan har gået mig gevaldigt meget på i skolen i løbet af ugen.

Xoxo. -Tania Jørgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar