søndag den 18. november 2012

Travl måned.

Aloha, dejlige læsere.
Jeg kan godt se at være blogger, kraver måske mere selvtillid og tid.

Men ja jeg har så mistet en del af begge to. Først og fremmest har jeg mistet noget af min selvtillid, eller hvis man kan kalde det, det ihvertfald har jeg gået med skyldfølelse indeni over noget som ikke har noget med mig at gøre, men hvis du læste et af mine andre indlæg hvor jeg fortalte om et problem hende i skolen om den her pige, som bare var fuldkommen latterlig og sagde det var respektløst at, svine folk til men hun svinde selv andre til. Ja, det var så kort fortalt af den historie. Men ihvertfald, der der problem har plaget mig konstant og jeg har bare haft så meget skyldfølelse fordi det synd for pigebarnet at hun bliver svinet til på den måde, også syntes jeg bare at det er synd for pigen der sviner folk til, men siger det er respektløst at svine folk til. I mean. Dafuq? Lidt dobbeltmoralsk ikke?

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, det sidder bare fast i mit hoved. Og det driver mig til vandvid jeg bruger al min tid på at tænke på det end alt andet jeg ellers kunne tænke på. Det ligesom har høre den samme sang flere 100 gange og bare har lyst til at kast op hvis du hørte den igen. Ligesom at se en gyser og personen i gysern "hjemsøger" dig i dit hjem. Bare 1000x være. Ved virkelig ikke hvad jeg stille op med mig selv. På en måde har jeg lyst til at fortæle pigebarnet at hun er blevet svinet til og at jeg syntes hun skulle passe lidt på med hende der svinde hende til, også derefter smide en stol på pigen som siger at det er respektløst at svine folk til, men at hun så gør det.... Grrr its drivning me crazy!
Xoxo.-Tania Jørgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar