torsdag den 15. november 2012

Why run?

Alohaaa, dejlige menesker har i det godt?
Det håber jeg ihvertfald, fordi jeg har ikke lige være i tiptop humør de sidste par dage af ugen. Jeg har et par ting jer godt vil ud med, og da jeg følte det var tid til at sige det besluttede jeg min endelig for at skrive det ned så her kommer det!

De seneste par dage og sidste uge skrev jeg ikke så meget fordi, der var noget som kørte rundt i mit hoved, et spørgsmål som virkelig bare at drejet mit hoved og virkelig bare irriteret mig.
Altså efter min mening burde alle sige deres mening og holde sig til den mening, OG! husk på hvad man selv har sagt. Forstå mig nu ret, jeg mener ikke sådan noget fx. "Jeg spiser aldrig lakrids" også spiser man det bagefter. I mean like " Jeg forstår ikke at hun skal snav andre drenge også samtid have en kæreste, hun fortæller at videre hvis man siger noget til hende og det er så respektløst at hun sviner andre til.." Osv.
Selve den sætning og mere til er kommet ud af ikke bare en men hele 3 virkelig irriterende piger på min skole.
For det først det synd for pigebarnet at hun skal blive svinet til i et omklædningsrum, også at hun ikke er tilstede. Hvis du har noget at sige til hende så sig det til hende istedet for 500 andre piger.
For det andet, du siger det er respektløst at svine folk til, men du sviner hende stadig til ved at kommentere på hvad hun gør med andre drenge end sin kæreste.
For det tredje, du "sviner" hende til og en time efter går du hånd i hånd med hende som om i er bedste veninder? Dafuq?

Forstår det virkelig ikke, sorry but you call her a bad friend, but the one who is a bad friend is actually you.
Jeg havde virkelig lyst til at smide min stol efter dig eller bare fortælle dig til at stramme den lidt op, og ihvertfald opføre dig ordenligt over for dine venner/veninder eller ihvertfald bare lade vær med at sige noget ondt/dumt om andre i det heletaget. Men et jo bare min mening, what does that even help.

Og mit andet "problem" hvis man kan kalde det for et problem er vel at mange folk prøver at løbe væk fra deres problemer?

Well, i guess its a way of getting a away, men det for dig jo ingen steder og hvor overhovedet løbe væk?
Vi synger ikke en sang for at komme til sidste verselinje og vi spiser ikke for at få sulten væk. Vi løber ikke for at komme væk, men fordi vi tror det at problemet/det går væk hvis vi bare glemmer det. Men gør det, det?
Det tror jeg nok vi alle kender svaret på, nej det gør det ikke fordi, problemet vil jo altid være der. Det vil sidde der og vente på at du for det opklaret og det vil plage dig til det helt sidste! And i guess thats why alot of people give up. Jeg har selv prøvet at løbe væk og bare forlade alt og alle, men hvor førte det mig hen? Ud i ingenting, alt var bare mørkt og koldt. Jeg havde ingen andre end migselv, ingen at komme til eller snakke med. At løbe væk hjælper ikke det, ja det lader bare problemet blive større.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, er gået sådan lidt i hak. Jeg mener altså ved at løbe væk, lærer du aldrig af dine fejltagelser.
"Du kan løbe væk, hvis du ikke gider at gå, men pas på at tiden ikke går i stå."

Undskyld fordi jeg gik lidt i stå, blev bare lidt irriteret på det hele ved at tænke over det så meget.

Xoxo.- Tania Jørgensen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar