lørdag den 24. november 2012

Last time?

Aloha folkens.
Jeg er ikke i et særlig godt humør lige nu, har lige være ude til jul optoget og ja, lad mig starte med starten ad dagen.

Først og fremmest skulle jeg stå op 9 for at gøre mig klar, jeg skulle nemlig ud og aflevere min mor i lufthavnen. jeg var så træt at vi nærmest kom for sent ud af døren, men da vi nåede frem til lufthavnen skulle hun checke ind og ja køen gik bare vildt langsom, der var som at stå foran en ko og sige at den skal flytte sig. Jeg var vildt sulten og tog så i 7-eleven for at købe noget mad også 10 min efter have min mor allerede checket ind, så tog vi en lille snak også sagde vi farvel. Easy as that, men stadig. Jeg kommer til at savne hende meget selvom det kun er 2 uger.

Senere skulle jeg ud med min søster og handle, og jeg mener det hun er den langsomste til at finde ud af hvad vi skal spise. Først tager hun det ene så det andet, og bagefter ligger hun begge ting tilbage. Og sådan blev vi ved indtil vi fandt ud af at vi skulle have flødekatofler og frikedeller med brun sovs. Og fordi det var mig det fandt ud af hvad vi skulle have skulle jeg også lave maden. Grr, store søstre.

Senere igen klokken lidt i 16, skulle jeg ses med en af mine veninde, som jeg ikke har set i langtid. Jeg havde troet at det kun var mig og hende, men ja hun skulle lige mødes med hende drenge venner også ja, det blev akavet for mig da jeg ikke er en person som dem. I mean they smoke and party all day. Der er ikke noget glat med det, men det bare ikke sådan jeg er så jeg snakkede ikke. Vi stod foran McDonald også kom hendes venner, de ville gerne gå længere ned af gaden, men jeg havde en aftale med Sara (bedste veninde) at jeg skulle møde hende her fordi hun gik i optoget. De gik så og jeg blev. Lidt efter kom optoget nærmere og jeg ventede bare på at se sara komme, men jeg kunne ikke se hende.
Jeg gik lidt med tanken om at hun havde gået forbi eller ej, også høre jeg den her fantastiske stemme i mit ventre øre. "TAAAAAAAANIAAAAAAAAAAA" råber hun og jeg løb bare hen til hende og gav hende det største kram!

Det var lidt trist igen, fordi hvergang jeg ser hende så er jeg altid bange for det er sidste gang. Og derfor gør jeg meget ud af et og siger til hende jeg elsker hende. Fordi hvad nu hvis der var sidste gang jeg skulle se hende. I mean, det nok med at jeg skal være væk en hel måned og at jeg først ser hende næste år..


Jeg er bare pisse bange for at miste hende, det virkelig unikt. Altså den følelse jeg har når jeg er i nærheden af hende, de kram jeg får af hende og den stemme hun har. Alt ved hende er bare unikt. Og det er det der gør at jeg er bange for at miste hende for, hun er unik og der er ingen som hende..

Xoxo.- Tania Jørgensen
P.s Sara hvis du læse der her, skal du vide at jeg elsker dig og at jeg virkelig er bange for at miste dig. Jeg vil gøre alt for dig, græde hver en tåre du græder. Jeg elsker dig virkelig..<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar